Tidsfördriv

Har härmed gått in i en ny fas operation superpigg på kvällarna och lättväckt Alabama. Det sägs ju att man tränar under graviditeten att man blir lättväckt och känslig för ljud för man ska höra bebis. Och så upplevs detta nuet. Är konstigt nog inte trött heller. Är det alltså en ny fas eller kommer min trötthet komma tillbaka då jag vandrar runt likt en zombie? ;) längtar till praktiken då det kommer bli en del kvällar och sovmornar. Skööööönt! Men men ... Inatt blev man väckt vid 03.00 uiuh spöktimmen... Någon hade drömt en mardröm, vakna även av att ngn rasa eller dunka till hårt, vet inte om de va innan eller efter mardrömmen, vi får hoppas det inte är spöken för då är jag inte så kaxig längre huhu! Somna om, jo tjena... Väckt två ggr och nästa gång ringer min fästmans klocka, hinner precis somna om innan den ringer igen... Och somna om efter detta och massa grin, de vet ju vem som helst att det inte går, och here i am... Pigg men egentligen skittrött, vaknat på fel sida och inser att huvudvärken är ett faktum. Men visst nu tränar vi inför livet med en liten bebis. Det kan bli hur underbart som helst men då får min trötta del av mitt liv kasta in flagg helt enkelt. Aldrig mera trött, eller? :)
Nu ska jag gå upp och äta gröt. Mannagrynsgröt. Så himla gott, sminka fejjan och fixa hår. Ska nämligen på matlagningstävling och det kan hända att media är där så man lär väl se ut som folk...
Så ja, gröt var det, ladda, ladda, tagga! Återkommer med resultat vid dagens slut. Och glöm inte hålla tummarna.
Byyyye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0