Slut som artist...

Trött blev man vid tolv, hade tom kunnat somna tidigare, helt sjukt. Helt slut i kroppen, så jag valde att va hemma idag och vila. Min kropp behöver det. Och det med gott samvete har missat 2 el 3 dagar sen jag börja och de är vänta nu 2 är de och de är fredagar, halvdagar.
Har haft en riktig glidardag då Karln jobbar... Låg i sängen och läste lite bebisbok, strosa lite på stan, gick till biblioteket där man inte varit på hundra år, låna lite saker som barnmorskan tipsa om, blev faktiskt kvar där rätt länge, fastna i massa böcker och några fick följa med hem. Gick sen till lort ånyo och köpte lite julsaker som jag ska göra om. Äntligen hemma. Ska ta tag i lite städning och sy lite mera. Sköna, sköna dag och utvilad är jag också.
Me today!


Kommentarer
Postat av: Vanilla

Låter som en skön dag! :-)



Ha en bra helg!

Kramar

2011-11-18 @ 16:58:22
URL: http://byvanilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0