Gravidmage.

Ju mer veckorna går desto påtagligare. Sparkarna och rörelserna blir allt fler och synligare. Ibland känns de som hela sängen vibrerar till när bebis är i farten. Tio veckor kvar kan knappt förstå det men som sagt man tänker på det mer och mer, det börjar närma sig och längtan blir större för varje dag som går. Det enda som är att jag går och väntar på att det ska smälla till och så har man jordens kanonkula till mage för än så länge tycker jag inte den är sådär gigantisk som alla andra jag sett men det är trots allt tio veckor kvar, Allt kan hända. Men tiden har sprungit iväg, vissa personer har de känts som dom varit gravida i evigheter, för mig kändes det som nyss, fast ändå inte...
Längtar efter dig lilla bebis! Du som sover 15 min och sparkar i 3h åt gången ungefär...
Nu ska jag fortsätta en stund till på vår myskväll här hemma sen säger nog fröken och bebis godnatt, kanske inte bebis men jag iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0