Gravidfunderingar...

Snacka om att dom utgör ett virrvarr i skallen, funderingar kring himmel och jord, och funderingarna blir allt fler ju mer man närmar sig och denna längtan. Känslan är obeskrivlig, en emotionell berg och dalbana. Men jag har bara en målbild i huvudet och det är när bebisen ligger på ens bröst.
-
Handlade rosa tråd idag, ska sy lite saker till bebisrummet, sen ska det boas. Ska hitta tiden och orken bara.
Har handlat hem lite mat också, få se vad jag ska bjuda på för gott denna vecka. Var iväg till en kompis och kika på film, fast mest hennes bebis, känner mig som ett bebisfreak haha. Nu ska jag sova skolan kallar... Känner mig mer människa nu än imorse, det går över.
Är dock på väg in i en period som jag var i mån tre, sitta hemma, sova och göra ingenting, tyvärr har jag inte tid med det, bit ihop och kör på.
Så det blir till att planera in massa skoj saker så tiden går.
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0