Fredagsmyyyyys

Betyder tacooooos, eller hur sasse? :) fick ett galet sug efter tacos förra helgen och det satt som ett smäck i magen idag!
Skola idag, trött som döden. Kan ju inte sova så bra längre på nätterna så mornarna är heavy stuff nu förtiden. På menyn i skolan idag gjorde vi älgbiff med sauterad spenat, marinerade morötter, stekta äpplen, vinbärsgele och rödvinssås. Avsluta med provsmakning på den godaste kladdkakan ngnsin, lovar er mina vänner skulle jag bjuda på den skulle ni dyrka mig ;) om man gillar choklad vill säga :)
Skynda mig hem och duscha och drog på fika med F o hennes sötbebis. Fick hålla, Gud så mysigt det var. Längtar ihjäl mig nu :) vi blev dock tvungna att åka till hc en sväng men hann fortsätta på fikan innan man pallra sig hem för tacosen :) nu blir det mys i soffan, skööööönt!
Fick mina julgardiner idag wiiii så på söndag är det pyntat o klart så när älsk kommer hem blire glögg och tända första adventsljuset :)
Vi hörs ... Och här är magen. 9 veckor kvar... Längtar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0