Crêpe vinnare!

Anlände till skolan, finputsa crêpe ingredienserna. Packa med det som skulle behövas. Åt pasta bolognese sen åkte vi mot Ockelbo. Tävlingen gick till som så att vi tävlade om ett nytt recept till wij trädgårdars creperia. Så vi tävlade på utsatt tid. Gjorde iordning våra crêpe på utsatt tid, servera två crêpe till en jury, en för fotografering och tre till smakprov. Jag hade en varmrätt och en efterrätt. Och tro det eller ej... Trumvirvel... Så vann min dessert tävlingen. Så glad jag blev, la ner mitt hjärta i den crêpen sen fick de crêpe tröstpris och högst poäng varav där var min varmrätt också med. Vilken egoboost! Men jag trodde de ändå inte för vi var alla jätteduktiga tycker jag. Få se om man dyker upp i tidningen imorn ;) ... Kom hem vid fem, har sovit en timme.. Det kostar att ligga på topp. Nu maaaat!!!!
Bild från imorse. Förväntansfull tös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0