Ännu en gravidblogg ....

ganska skoj och läsa gravidbloggar. fler som känner samma lika. www.minbebis.com
skoj och läsa folks förlossningsberättelser. alla säger att det kommer göra så fruktansvärt
ont men jag känner mig inte ett dugg stressad över denna smärta är jag konstig?
eller kommer jag kanske ändra mig när jag väl är där ? ;)
-
och hej! :)
... imorse var motivationen noll, tänkte till och med sjukskriva mig men tog mitt förnuft till
fånga och knallade dit. tränade på våra egengjorda crepes. ska tävla imorgon i ockelbo
med recepten. ska bli spännande och se hur det går. känner på mig att ja kommer bli apstressad
och glömma hälften. paniiiiiiiiiik! men de löser sig nog.

har hängt framför tvn idag och fått maten på bordet idag igen. goooott! =)
en dusch sen ner i sängen.

wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0