uttråkad.

nu när man varit sjukskriven till och från väldigt länge börjar man bli uttråkad.
för alla mina vänner, pluggar eller jobbar om dagarna. och fine det är fint
väder och man kan ligga och glassa, men jag börjar bli otroligt rastlös. suck.
speciellt när min kära karl jobbar eftermiddag också 14.00 - 22.00 kuuuul. not.
Var visserligen duktig och pallra mig iväg med han på en timmes powerwalk.
och nu har jag käkat och suttit i solen, men sen då?
Ska gymträna och gå till körskolan men de får bli senare när det inte är
lika varmt ute. har dessutom massa inomhusgrejer som borde fixas.
men vem vill göra det när det är fint väder ute. antiklimax. eller ngnting.
så nu blev jag en rastlös själ med många måsten men inget som riktigt
faller en in ... eller ngnting.

uttråkad fast jag har massor att göra, hur går det ihop. kanske för att jag
vill göra något kul, kanske vara lite social. men då ska alla fåntrattar
vara normala och jobba ... och dom som är likasinnande själar
näe den ena ska va i turkiet och den andra i sthlm. blah, blah, blah.

näe .... sätter väl mig på balkongen istället i bikini och lusläser min
körkortsbok då. har dessutom bokat handledarutbildning som jag övertalat
min karl till att vara med på och övningsköra med mig. för nu ska jag ha körkort
på riktigt förhoppningsvis. så man får det någongång. funka det inte på det
andra sättet lär jag prova den här vägen, så man får lite mer körvana.
för tekniskt sett kan jag köra. och de blir dyrt om man ska gå på
körskola för att mängdträna körning. så vi får väl hoppas detta går vägen
denna gång. gnugga hjärngeniet ännu en gång.

ah, vi börjar där. får vi se vart det barkar hän denna dag...



mina nya brillisar. så coool . mohahaha ;D

tjillevipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0