Semesterfirare..

första dagen på semester lyyyycka.
Och vad gör man igår proppa man en pizza, vilket var en tag sen
den tog ut sin fulla rätt och jag mådde skit hela kvällen och natten,
de blir fan inte mer pizza för mig här i livet ... eller kanske men de
lär nog dröja, fyfan vad skumt jag mådde. ;D
Hade visserligen inte ätit på ett dygn så sänkte man en vinare på
det så man fick väl vad man förtjäna. semesterfirare som man är.
men vad gör man, jo somnar tre på natten . bara för att jag KAN!
kolla på ghosthunters i like. men här kommer det fina med allt.
ingen väckarklocka behöver man ställa, så vad händer jo.
8.30 slår jag upp ögonen och kan inte somna upp, men tjena sovmorgon.
för den tiden har man ju gått upp nu i tio dagar så varför
inte denna lediga dag också, fick dock en del gjort på förmiddagen,
hann åka och köpa ett sommartäcke som min karl så gärna ville
ha, sen hitta han nå fina sängkläder som han också så gärna ville
ha, (så nu är det bäddat och klart. gött)
 jag tröttna däremot ur och köpte den största taklampan man
kan tänka sig istället till vardagsrummet och en pall så man når upp
till handfatet ;) den andra var för låg inte bra med skitiga händer inte.
slog även på stort och köpte en gigantisk kruka för nu jäklar ska djungeln
jag odlat fram planteras ut och sättas upp på balkonen och sen får man
hålla tummarna att dom överlever den svenska värmen/kylan ...
för plantorna börjar barka hän och växer så det knakar. glömde nog
bort att jag bodde i lägenhet, för i början var de ju faktiskt bara små söta frön ;)
så det blev massa småinhandlingar både här och var. man lär ju dra kortet
när man fått löning, de hör ju till . i like. mindre kul att betala räkningar.
undrar dock när autogiret skitet dras om allt dras den sista. man har ju noll koll ;D

Vad mer att komma med, jo solen skiner, karln jobbar och jag är mega trött, orkar inte
röra mig en meter och tänker nog inte göra det idag heller. däremot imorgon
är det innebandyträning som gäller, och morgonprommis och körskoleplugg för hela
slanten, sen ska min nya handledare få sitta bredvid mig och svära i bilen också
när jag kör in i lyktstoplar och missar några högerregler i stan. de låter som en bra plan.

Hörde jag powernap? Jo men visst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0