Sämstast :D

Hur gick bowlingen, jo fick storstryk. hahaha. otippat... inte min sport.
men sen så spelar mot någon som tävlat i de förr i tiden också.
hade man spelat mot pattsan hade man ju vunnit tusen gånger om, eller hur? ;)
mohahahaha .
lördags. valbo med mamms och papps. brände lite pengar och hämta ut min
lagade kamera. som jag sen glömde kvar i storvik. drygt.
på kvällen bjöd föräldrarna familjen tollbrant/sjöberg på tacos, det tackar vi för.
sen hem och ladda upp inför eurovision. hade gjort ostbricka och frukt och
naturgodis, räkor och ailoi . hela bordet proppat med godsaker till mig och
hjärtat. men skitsverige vann ju inte. men efter att ha delat på en flaska rose
med mamma så bestod det av cola zero till räkorna. det gillas.
sen på söndagen så blev det att hejja fram sverige på åttan med sabbe men
sverige var ju bara pinsamma och förlora dom också, men men .. hade trevligt
iallafall . måndagen bestod inte av många knop. lite städning och matlådelagning
till min karl och bakning, avslutades med en film .
och vädret är deprimerande så man har ingen lust att gå utanför dörren i detta
väder, så det fuskas med promenader och träning och körskola.
ska iallafall åka till storvik på innebandyträning ikväll om inte min karl svarar
i telefonen kanske vi ska gå på handledarutbildning så jag får övningsköra med han.

..... sådär några telsamtal senare. så blev de ingen träning utan handledarutbildning.
segt att sitta i tre timmar. men skönt när det är gjort, då får jag övningssköra bäst
jag vill. jippie :)

så det är väl lika bra att göra sig iordning så man är redo att pallra sig iväg :)...

snart är det dax för att dra iväg och jobba också, på torsdag. håller tummarna
att min rygg och kropp vill hålla sig i skick denna gång så man slipper
få så blygsamma löningar. :D ... men med min tur så vill väl solen krypa
fram och skina så grann dom tio dagar man är borta. eftersom vädret deppar
ner en totally nu i dessa dagar. urk. urk .

inget mer att tillägga i guess.

och om ngn vill så får ni gärna fixa min fula blogg. ngn? ;D

tjillevipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0