äntligen.

tio dagars jobb har gjort sitt i både kropp och själ.
det ska bli underbart att vid samma tid imorgon få andas
in luften av frihet med det största leendet på läpparna
någonsin, ännu bättre är att man ska ha semester och får
vara ledig ännu längre. kan liksom inte riktigt bli bättre.
Vädret gör faktiskt detsamma, finns mycket man kan göra
ändå, fullspäckat schema jämt när mitt hjärta och jag är
i farten ;) .... dessutom står det något annat roligt på planeringen
med mina vänner när jag kommer hem, det var sjuuukt längesen.
Men för en gångs skull har man tajmat in ledigheten så man
kan vara med.
Får se om man vågar sig på en glädjande nyhet när man kommer
hem eller om man ska vänta några veckor till, återstår att se ;)
Dax att fortsätta jobba ihjäl sig dom sista timmarna som
återstår. Nu finns bara en sak i huvudet, hem, hem, hem.
Kan ju dessutom lova att man är nådigt alkoholsugen,
få se hur det blir med den saken... men det är nog lika bra
att låta bli. Blir nog cola zero för hela slanten. mitt beroende,
mitt kall här i livet ;P ...

förövrigt är ordet för detta arbetspass lättnad.
men jag har fortfarande ont i ryggen.

näe, nu skiter jag i det här. hörs.

föresten så är dagens ord såhär. när man gjort allting, försökt med allting
men personen i fråga inte lyssnar eller vill ändra sig, vadfan gör man då?
gillar läget eller vad? ... det är då man inser att det är personen ifråga
det handlar om som lider av psykiska problem. ja, så måste det nog vara.
eller fått för lite k*k .... man vet aldrig ;P

Tjingeling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0