trött..

konstant trött, trött och åter lite tröttare än tröttast.
gäspar vid tio ... sen efter många om och men sover
man innan tolv ... sen upp vid tio ... det är ett snitt
på 9 - 12h sömn varje natt det, verkar det normalt?
och ja är fortfarande lika trött, guuuudars!

igår . körde jag och jag kände mig sämst med en
helt ny lärare som påpekade all körning .
så nu känns de som jag är tillbaka på ruta ett .
vafan hur svårt ska de va, varannan 18 åring
får körkort men jag är kass? haha . jag oooorkar inte.
fast de handlar nog mest om att ja är osäker, manövreringen
är de inga problem med, det är bara varför, vart, hur och när
och köra självständigt och veta att jag får svänga här,
eller det är jag som kör först. men nu tröttna jag
en smula igen på den här skiten. suuuck!

min gårdag var faktiskt inte alls händelserik, hjälpa
mitt hjärta att konka runt på flyttkartonger som han
hämtat från sitt hus. och jag tycker att jag har mycket
prylar ;) ...

Nog om det, lagade mummig mat till oss igår, tyckte vi förtjänade det.

och jag har dessutom lämnat in en liten ansökan till skola,
så vi får se efter midsommar hur det gått med den ansökan.
håller tummarna ;P ... kan de bli riktigt spännande!

Har många överraskningar på gång, men det återstår att se hur
det blir med allting.

Idag ska de fixas och trixas men har inte orkar göra ett skit än,
är så jäkla varmt och kvavt ute och jag lider av konstant trötthet.
jiha, härlig kombination, orkar inte ens vattna mina små stackars
plantor, så dom dör väl på kuppen.

snart kommer pattsan på besök iallafall, weeeheeejj!

tråkigt inlägg det här blev. på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0