Morgonpigg ? :D

gårdagskvällen bestod av söndagsmys, eller fredagsmys hela veckan,
Blev tjingtjong mat från malaysia men jag tycker inte om kina mat
eller thai mat tror jag. iallafall inte från sandviken, tycker dom är kass.
sen proppa man i sig massa mer mumma, dock blev de mesta kvar,
vilket inte är bra :D

Nu, uppe med tuppen. sovit skitkasst inatt för jag har lätt 15 myggbett på
varje ben och 20 till på resten av kroppen så man har legat och klia sig
febrilt samtidigt som fläkten har åtminstone svalkat en, tills de blivit så kallt
så man börjar frysa, tills man bara irriterar sig på ljudet.

Men fick börja morgon med att pallra sig iväg och köpa nybakt bröd & Bullar
och göra frukost på sängen och inviga mitt nya brickställ ...
Hur trevlig liten morgonstund som helst i sängen ...
tills ngn trevlig, med trevligt morgonhumör, jättetrött låg och grymta ;)

Få se vad denna dag har att erbjuda ...

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0