förvirrad.

Jag är en smått förvirrad människa som aldrig kommer ihåg vad jag gör om
dagarna egentligen :D

i fredags åktes de skytte trafik mellan hofors och falun för att fira två av mina
kusiner som tog studenter.
Sandviken till Storvik . Storvik till Falun . Falun till Hofors . Hofors till Falun
Falun till Storvik . Storvik till Sandviken . Tadaaa 20 mil bara i en bil på en dag.
Men det bjöds på god mat och många gratulationer. duktiga tjejer! :)



Emma : )



och cissi ....

så när man väl kom hem var man trött på ögat efter allt härjande och somna som en stock! :)
i takt med studenternas firande på stan. hualigen!

Min Lördag bestod av Loppislördag med familjen.
Var på göranssonska arena och spanade runt, hittade faktiskt lite småfynd.



alltid velat haft en sån här, men varit för snål men när min bror
pruta ner den till 30 kr så kunde man väl offra sig ;D



Myggnät till vagn och nackkudde 15 kr totalt helt oanvänt ;D



klocka 40 kr . min fetisch till döskallar, vet dock inte vart jag ska ha
den för den passar inte in ngnstans, men den va ju fin iaf ;)



Tidningsställ i smide 40 kr . :)



10 kr för 100 kr . roligt att pynta om dom här vill jag lova ;)



ett brickställ så hjärtat kan komma med frukost på sängen till mig ;)
för endast 15 kr .
så jag tror att summan sluta på 240 kr ungefär.
och då hann vi även in till valbo köpcentrum som hade loppis där.
Köpte även två saker till kom jag på, men de får vara :D



Kan visa ett loppisfynd ja köpte för längesen, en fin vagn ...
vet inte vad jag ska ha på den dock ... så det ser lite tacky
ut, men det får vara så tills vidare ;D

avslutade all shopping med lunch på monroes allihopa.
Tacobuffe, längesen jag käka där. mummigt! : )

Sen när jag kom hem visste jag att jag skulle behöva städa heeeela lägenheten
men låg nog i soffan ett par timmar, för det är sån hetta så jag orkar inte
va ute för då dör jag. Men efter många om och men så storstädades hela
lägenheten och duschades och gjordes iordning för grillning och m & a ...
var ett helt gäng där som grillade och drack, riktigt trevligt hade vi, trots
att myggen käkade upp oss . blev dock tidigare kväller för oss då herrn
i huset faktiskt har ett jobb att sköta =)

Så idag utvilad och med 10 myggbett rikare ska jag städa min härliga toalett
och moppa alla golv och sen kaaaanske ge mig an gästrummet om jag orkar.

Måste städa lite i ett namns rum jag inte får nämna heller så det är fint när
den personen kommer hit ;P Så han också kan få alla sina sommarpresenter.
spännande ....

då säger vi som så .. carpe diem!

och ps. Jag har aldrig någonting emot någon eller tycker illa om någon tills
den skapar ett dåligt tycke inför mig eller visar sig vara orättvis mot
andra. Sånt faller fetbort och såna människor behöver inte visa sig i min
närhet om dom inte är villiga att bättra sig någon gång, för alla är åtminstone
värd en chans till ....

Kommentarer
Postat av: Tina

Det var ju kanonbra fynd du gjorde.

2011-06-12 @ 21:46:51
URL: http://tinezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0