En midsommar till ...

det var den midsommaren det, lugnast i världen faktiskt.
gick upp tidigt som attans och färgade håret, styrde ihop
världens finaste tårtor och sen pallra vi oss till storvik.
lekte lite lekar och åt gott, vårat lag vann, stolt! :D
blev tidig kväller. pensionär som jag är ; )
midsommardagen bestod av både lunch och middag
hemma hos mina föräldrar och lite gotta framför
sommarkrysset, så inget märkvärdigt alls, bara
lungt och skönt. solen nalkades inte heller kika
fram alltför mycket så what to do.
i söndags så blev det en tripp till ikea för det skulle
vara massa rea där, så det var vi och fyrtioelva
andra barnfamiljer, men vi proppa i oss lite lunch och
hittade några småfynd iallafall, hann även med att strosa
runt inne i valbo, men det fanns inte så mycket på rean
som jag var intresserad av faktiskt.
sen på kvällen grillades det hos s & s  .... mummigt! :)
avslutades med en tårta då också ;)
igår kom också äntligen solen, sista dagen på semestern.
och vad säger väder gudarna att det är nu det ska börja
bli fint, då min semester slutar och jag ska iväg och jobba
jo men det tackar vi för. kärlek kallas det.
Så igår utnyttjades min förmiddag med tidernas förkylning och
nackspärr men när min karl kom hem så åkte vi ut till högbo
för ett premiärdopp, och det gillades starkt, avslutade med
glass och god mat hemma. och here i aaaam. en timme innan
avgång mot sthlm, huvudvärk, snorig, hostig och en jävla
nackspärr. men hurray! bara bita ihop och åka iväg ändå och
tjänstgöra ihop lite kosing så man överlever sina månader.
förövrigt så säger jag bara en sak .... fyfan vad mina drömmar
är sjuuuukt skumma och verkliga på nå vis. har ju halvpanik
varenda morgon man vaknar ... men det går väl förhoppningsvis över.

vad ska jag göra nu? gick upp lite för tidigt tror jag eftersom jag ligger
i sängen och är helt klar och väntar på att klockan ska ticka fram till elva
då bussen går. suck.





de var det de ...

nu är de som sagt jobb i tio dagar. så vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0