Dax igen.

Inte bloggat på länge igen, men har gjort ingenting samtidigt som jag har
haft fullt upp.
Kan börja med att säga att jag tror vi har klippkort på miljöstation då vi kanske
varit där 10 gånger på 2 veckor, starkt jobbat.
Förra veckan var inte alltför händelserik för min del, gjorde ett tappert försök
att hjälpa till att flytta lite prylar, men de va inte så populärt så jag pysslade
med annat istället.
Har umgåtts lite med bästa pattsan och lallat runt i gävle och gjort
av med pengar. mega sommar rea i alla affärer big like!
Sen är det konstaterat mingel och bar har världens godaste kycklingsallad.

Förra veckan var också en tråkig vecka då det regnade hela tiden,
så några större bravader var inget man direkt hade lust till.
men som sagt shopping funkar alltid! =)

Har övningskört massa. men de går inge bra ... tiden står stilla :D

Fredags bestod av det hederliga fredagsmyset. slamra ihop en plankstek
kvällen till ära, riktigt stolt. :D

Kikade även på två nya bra filmer ... limitless kan rekommenderas.
Håller även på och följer en serie .... game of thrones.
såg att sandra kikade på den så då lära jag kolla upp om de var något bra,
och jag vet att hon alltid tittar på bra saker, så jag slog slag i saken och ladda
ner avsnittena. och hör och häpna så gillade min karl denna serie starkt också.
Kan ju även säga att det är rätt mycket naket i serien. kanske va därför.
vad vet jag ;) .... förstår nu sandra varför du gillar den, snuskis där ;)

Lördags var en riktigt trevlig tillställning . Madde hade bokat in oss på tjejkväll.
ett samarbete med olearys och GIF .... så det var fördrink på olarys med
tilltugg, sen promenix upp för att se på matchen, tillgång till viphörnan och sen
promenix tillbaka för att få varsin goodiebag och mumsig buffe och dryck.
Mycket trevligt, lär göras fler gånger ... men det trevligaste var väl att få umgås
med det trevliga sällskapet! :) och alla andra har ju bloggat om detta och lagt upp
bilder så jag kan ju inte vara sämre. kan ju även tillägga att första pris i hejjarklack
går till pattsan! haha =) är vi förvånade, nix!



bettan gilla tilltugget ;)

  

man kan ju nästan tro att alla tre sitter och drömmer om ngn fotbollsspelare ...
men så är inte fallet, eller?!?! ;P



Cider på viphörnan :D



Elfsborg - Gävle  .... 0 - 1 till gävle . hejja, hejja!



Mummigt värre :D buffeberg alabama!

-

Gårdagen däremot bestod av desto nyttigare saker .
omplantering av alla mina plantor, så nu får dom växa och
gro och hoppas på att knopparna blommar och att det kommer
nå grönsaker från plantorna i sommar .... det är bara att
vänta och se ... vill dock inte medge att jag har gröna fingrar.
men alla försök är bra utom dom dåliga.
Tog en snabbis in till Valbo på förmiddagen.  jag körde. så stolt ;P
Skulle bara kolla läget ... men jag kom därifrån med en ny
systemkamera. en ny Canon som kommit ut på marknaden. tackar! :D
Hann även med att mätta våra magar inne på köpis.
Sen var vi även tvungen att rensa ur lite ur vårt stökiga gästrum . därav
mer skräp och därav ett ännu mer proppfullt förråd och ännu en
vända till återvinningen idag. wehejj!



avsluta våran söndag med pizza. för det får man. och vem var inte
gladare än gladast. jo tjockisen själv, som fick äta pizza ;)



Tagen på bar gärning med pizzakartonger i högsta hugg ;)

Somna dock tolv, vakna elva ... och tre timmar senare tog jag en
powernap på 40 min till . vem älskar inte att sova .

Har även ätit en mummig pasta med sås . som jag knåpat ihop. ännu ett
bloggtips ;) bra skit de ...

nu ska jag faktiskt försöka ta mig ut en sväng och promenixa lite.
kanske boka en klipptid vill bli av med mitt löshår. håller på och blir
tokig på skiten. men smakar de så kostar de ... men jag tror att i framtiden
så skiter jag fanimej i löshår, men man ska aldrig säga aldrig :)

ska dessutom kika efter blåbärsglass . blev så sugen.



Min gobit : )



det bästa med systemkameror är att det blir så himla bra bilder,
men man ser ju va fasen varenda liten skavank dessutom haha =)

tjillevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0