när kommer solen?

har gett upp . vi kommer inte få någon svensk sommar. trist.
det roliga är att man jämt hör folk säga det finns inget bättre än svensk sommar.
ändå regnar det 80 procent av tiden varenda sommar.

känner att jag är på tillfriskningsvägarna. skönt. så snart är man på topp
igen att anta sig världen.

men vissa krämpor består . inte alltför länge till hoppas jag.

igår orka man sig iallafall på att hjälpa karln att montera upp en tv på väggen.
den blev rak efter ett antal huvudkliningar. och så möblerades det om.
själv pyntade jag om köket. med nya dukar och krukor och gardiner.
väldigt fint blev det. fick ju nytt av farmor. i like : )

försökte mig på lite mer städning idag men jag känner mig inte tillräckligt
pigg för att härja på med det, så det får vänta någon dag till.

tog även en sväng till owes och valbo igår. någon hade spenderarbrallorna på sig så.

avslutade kvällen med tacos. göttigt!

nu ska det göras annat. ska till storvik en sväng.

va där härom dagen också. övningskörde och hälsa på farmor. trevligt.



helt seriöst. vart är sommaren. är ju fan blekare än ett a4 papper. hejja sommaren!
sen när man ska iväg och jobba så kommer väl solen som vanligt.

förövrigt så värmer det i mitt hjärta att jag vet så mycket mer än vad en viss person inte vet.
nog djävulen på min högra axel som kikar fram.

Goes around comes around.

Hejdå tönt!


Kommentarer
Postat av: Tina

Sommar är när man kan gå ut i kortärmat !! Oavsätt om solen skiner eller inte !!

http://tinezza.blogg.se/2011/july/vardag-igen.html

Gör dig påmind och kolla in min länk.

Kram på dig och hoppas du är bättre nu :)

2011-07-05 @ 23:24:36
URL: http://tinezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0