Tro det eller ej...

Så fann jag styrka och inspiration, gjorde iordning bebisrummet... De blev fint, allt är väl inte klart, men det står på rätt plats iallafall, mysigt!
Städade sen i 4h rensade ur skåp och lådor och poppade julmusik. Var nu den energin kom ifrån, som en skänk från ovan. Avslutade allt slit med en Hellas. Min nya fula gravidtrend, söndagspizzan. Men jag orka verkligen inte ställa mig och laga mat. Få se vad vågen säger imorn på mvc om man får ett ajabaja, sist så hade jag ju skött mig trots att jag fuskat hur mycket som helst. Men säg inte de till ngn ;) ...
Få se vad man ska roa sig med i veckan när Karln jobbar o lillen är borta. Får väl baka och göra pepparkakshus själv eftersom ingen annan delar mina kökspyssel intressen. Den som lever får se.
Strömming i skolan imorn.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0