Tiden går fort...

Kan inte förstå vad veckorna går fort... Sista skolveckan nu som kommer sen veckan efter är det jul. Mys mys och julstressen är ett faktum :) idag tog vi fram granen, ska klä den den när lilleman kommer... Och lite tomtar kanske kommer upp också :)
Idag sov fröken till tolv, insåg att jag kunde sovit bra mycket längre och kände mig riktigt slut som artist. Men har ju lovat mamma och baka järnet idag och de gjorde vi också först inhandling av grejer sen gjorde jag två sorters julbröd, gelé hallon, jordgubbskola, syltkakor, kanelkakor, knäckeflarn, glöggbollar, och mamma gjorde knäckeflarn, rågsiktsbröd o kolasnittar... Kan lova att man jobbar effektivt ;) .... Nu är jag hemma, ska äta min tacos som är kvar, skulle kunna äta de alla dagar i veckan. Måste kolla på så ska de låta också, viktigt. Och sparkad i magen blir man också och kickarna är inga kompis passningar längre :) ... Få se vad som skall ske imorgon, fullt upp!
Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0