Teoretiskt prov

När provet kom framför mig tänkte jag fan, varför plugga jag inte liiiite mer bara än tio min, kom upp några frågor som jag haft svårt med på dom förra proven och dom kom igen och jag plugga inte på dom och hoppades på att dom inte skulle komma suuuuck! I det stora hela kändes det bra men jag hoppas det räcker till ett MVG. Det vore en fin julklapp. Nu är det ofattbart att skolan är slut, återstår endast tre futtiga dagar då vi ska ha avslutning, nedpackning och utvärdering innan vi går på jullov sen ska man vara en grundutbildad kock. Men praktiken säger dom ska ge oss mycket kött på benen hoppas på det!
Var hemma till halv elva och gjorde något behövligt, släppte ner axlarna och har nu sovit i 2h. Och om folk bara visste vad underbara dom timmarna med sömn var. Sover ju så djävulskt dåligt på nätterna nu...
Graviditeten får ju en att springa på pinkispauser fler ggr nu igen .. Som i början, bara att då va var det en pärs att ta sig ur sängen om man jämför med nu, sen är ingen liggställning bra plus att jag vaknat av ilningar och hugg lite titt som tätt. Och en snozande Karl.
Så summan av denna vecka har varit tuff, molvärk, ilningar, hugg, ryggvärk, sömnsvårigheter, huvudvärk, halsbränna och extrem trötthet.
Innan har man ju klagat men som nämnt en av dom tyngre veckorna, hoppas det är en fas och att det lättar. Är ju så envis och vill inte vila, har ju massa saker jag vill göra ... Men orkar inte :( orken är som en dörrstopp när man vill stänga dörren...
Men nu till något positivt mina kära vänner... Endast en vecka kvar till jul. Fantastiskt :) som jag längtar... Ska glida runt och myspysa en vecka...
Nu ska jag äta lite, plocka lite och sen ikväll ska jag iväg på lilla jul som mormor alltid har. Trevligt!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0