Smärta!

Tungt i skolan idag, har kört julbord och grejat. Hade behövt lite paus för alla mina gravidkilon är tunga. Så vid halv fyra gav min kropp upp men nu är man hemma efter att ha dekorerat trehundrade ägg och bränt på bryleer.
Skulle vilja ha orken att plocka lite, det är inte stökigt men blir ändå stressad när de inte ser perfekt ut, fast de kan man ju glömma när det finns småknoddar i bilden.
Känner mig välförtjänt av fanta, frågan är om jag ska orka handla eller om min kärlek gör det.
Fredagsmyyyyys!
Hej på er!


Kommentarer
Postat av: Tina

Ta hand om dig och vila dig nu ordentligt. Med andra ord ta´t lugnt. Kram

2011-12-09 @ 19:22:36
URL: http://tinezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0