praktiskt prov.

slut som artist. uppe med tuppen imorse och knalla iväg till skolan.
slutprov. praktiskt prov. på menyn stod ceviche med röding
och varmrätt halstrad röding med blomkålspure, hollandaise och morotsjulienner
och efterrätt pannacotta med flarn och bärkompott. ja vad ska man säga.
stod i köket konstant fram till klockan ett idag. utan paus och fixa och donade.
tyckte vissa saker blev riktigt bra andra blev en ren besvikelse, men hoppades
på mvg ändå, fick bara vg så besviiiiiiiken alabama blev jag, då jag alltid
siktar på att göra bäst ifrån mig, vilket suger pung, meeeen det är ju tack och lov
inte helt ávgörande för hela kursen och jag har många mvgn i min bakficka
sen innan men ändå. Bättre lycka nästa gång då :D men jag måste få tjura lite iallafall.

är hemma, slut i kroppen. känner att min kropp inte klarar många knop till men
envis som jag är så ska jag ta med familjen bus till valbo. ska kolla om jag hittar
det sista behövande inför julafton. vill inte iväg på någon julhysteri nästa vecka med
alla andra. har bara några pyttiga grejer kvar så skönt. har varit klar med 90 procent
av alla klappar sen innan oktober typ. och det är skönt, för orka åka fyrtio vändor
till valbo, där finns ändå inget av intresse för att kunna köpa något till alla.

imorn konkar vi in i v34 och det börjar bli bra segt. ont som fan i ländryggen, foglossning alabama
och knivhugg i bäckenet, kan hända att det är lilltösen som likt en oljeborr är på väg ner för att
ta plats inför kommande utploppning. och dessa smärtor är inte att leka med, kan ju bara
då tänka mig hur de kommer bli sen ... förhoppningsvis är man härdad. men som sagt,
om det är vad det kallas fixering så gör det förbannat ont. borde kanske kolla upp det,
kanske borde vila, vad vet jag. Det blir vila snart i två veckor ... utvilning så jag orkar med praktiken ;)

Nu drar jag, hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

om det är dags för fixering nu, så får du inom en vecka. skulle väl inte tro det

2011-12-15 @ 19:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0