Nytt år, nytt liv..

Året var 2011... Året då jag blev sambo med min hjärtevän, året då jag hade mitt livs jobbkris med massa sjukskrivningar (tack och lov längtar jag tillbaka nu) detta var även året då jag och min kärlek blev gravida, ett år med graviditet, det ska jag tala om är ingen dans på rosor, men en väldigt stor sak i sitt liv och det ska nästa år ge mig, ett nytt liv i mina händer. Året var också då jag och min kärlek förlova oss.... Detta var också året då vi åkte på kärlekssemester (Vättern runt) och familjesemester till Skellefteå, detta var också året då jag bestämde mig för att ta tjänstledigt från jobbet och utbilda mig till kock. Så ett tumult år, med många prövningar, humörmässigt och fysiskt. Att gå igenom en kockutb samtidigt som en graviditet samtidigt som man ska vårda ett förhållande. Kämpigt men det har gått bra :)
Nu återstår det sista av skolan och graviditeten sen kommer 2012 ge mig ett nytt år med helt andra utsikter och det ska nog bli ett riktigt spännande år... Men jag längtar något enormt efter att få jobba.
Detta var också året då mitt sociala umgänge har varit kasst, vilket jag hoppas ändrar på sig när skolan inte tar all min tid och jag inte är trött längre. 2012 ska jag dessutom försöka hitta motivationen till en god fysik också ... Alltså träna, man har inte alls blivit slapp när man väger ungefär ett ton.
-
Sista dagen på året vaknande jag av en kickbox i revbenet. Heeej mamma, jag är vaken, jo jag tackar ;) .... Ligger fortfarande i sängen och drar mig, det får man väl göra sista dagen på året, eller?!
Mitt nyår ska firas med lite par. Det ska bli trevligt . Men för att det ska bli bra lär jag gå ur sängen och dra mitt strå till stacken... Ett gott nytt år till alla mina nära och kära. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0