Lilla jul...

En liten mini tradition vi har i vår
Släkt. Mysigt tycker jag! Dessutom passande att snön skulle trilla ner
Samma dag. Fick oss ett litet julbord i magen också, har dock ätit och lagat mer julmat än jag haft lust med, får inte ätas för många gånger då kan man ju tröttna :) tomten kikade förbi också och jag fick mig ett par raggisar och vantar, tackar tomten :) lilleman fick paket han med men kunde tyvärr inte komma... Men den som väntar på nå gott.
Fick även med oss skötbordet hem som vi fick av mormor och morfar, tackar:) och ivrig som jag är började jag sätta ihop det och de gick ju bra, nästan klar...spikade på den där bakdelen... Men insåg nu att jag vänt fula sida. Inåt i all hast, då tappa jag lusten men åååååh, spikar också. Måste jag försiktigt spika ur dom igen och de är ju tusen spikar men dubbel ååååh!
Trött jag blir! :)
Får väl fortsätta då, sen ska jag och min halsbränna krypa ner till en film kAnske?? Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0