Kowabonga!

En dag i Gävle - check! Det blev någon julklapp och även några till mig. Julklappstips; utförsäljning inne på nian massa fina väskor, alla väskor 100kr . Fanns många fina, så det kan hända att det blev en till mig ;) köpte även en bh, den största jag sett. Kanske man kan Lyxa till det istället för Sportbh och hängisar;p många timmar blev det och trött blev jag och bingolott är inköpt till uppesittarkvällen, det ska bli roligt :)
Åkte direkt till min bror, han bjöd på lite
Mini julbord för familj o släkt och personal och lite julklappalotteri, så det var trevligt och en liten klapp fick man
Också :) .... Dax att sova känner jag, har lite att fixa med eftersom man inte blir hemma på fredag så en tripp till vAlbo kanske, städning och paket inslagning. Sen är man redo för tomten. Tjohoooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0