Juldagen!

Trött, som man är... Efter allt julstök och ståhej och många för få timmar... Höll mig vaken till halv ett på natten med lillebror och prova hans nya ps3spel.
Sov på den oskönaste bäddsoffan i hela världen, min rygg blev ett ras och jag trodde helt klart att min rygg skulle dö och att jag skulle behöva rullstol resten av graviditeten. Nu snackar vi smärta.
Dagen fortsatte med fler paket som skulle öppnas och farmor kom också, åt lite mer julmat och kalasa på min goda kladdkaka. Sen kom de roligaste, proppfull bil med klappar, som skulle upp tre trappor och sen delegeras ut i lägenheten. Som att man inte redan var trött :) .... Och shit vad grejer. Vad ska man göra av allt och hur ska lilleman hinna leka med allt. Det återstår att se.
Jag som städa så fint i fredags och det är lika stökigt igen, ofattbart :)
Efter att ha umgåtts med mitt hjärta blev de parmiddag ggr tre och pubhäng tills mina ögonlock hänger nedanför knäna. Jag ska toksova imorn. Gud vad skönt.
Hoppas alla haft en bra jul, för det fick iallafall jag och många fina julklappar. Och psst. Jag måste ha varit otroligt snäll i år ;)
Och dessutom ha så skoj på partyt ikväll storm och ösregn skumt.
Festfin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0