God jul!

Sen sist...
Fredagen spenderades hemma vilandes medan alla andra svettades med julens sista inköp. Pallra mig iväg till storvik och hjälpte mamma med lite julmat tills dagen d sen åkte jag med c och b till hoffe för lite uppesittarkväll. Spelade Bingolotto o paketspelet, kan ju säga som så att det gick bra ända tills på slutet då jag inte fick ett enda paket, skitspel :) bättre lycka nästa år.
Idag har dagen varit på topp, har Dick varit väldigt trött men vad gör det. Vakna i ottan och åt julfrukost, tomtegröt och julskinka bland annat. Öppnade lite paket och lekte med klapparna, myste ner oss lite till innan vi Pimpa oss för att åka till s&s ... Där blev det lunch och massa paketöppning och tomte såklart, åh Gud vad fina julklappar jag fick, kände mig nästan lite bortskämd puh, men så glad :) åkte sen vidare till min familj och släkt och även här nalkades tomte på ingång, och även denna gång fick jag fina klappar... Fick symaskinen som jag tjatat om, äääntligen så glad jag blev :) jag och mitt hjärta fick även många fina paket ihop! :) sen avslutades det med julbord à la mamma med lite influenser av mig detta år, mycket hemlagat, det gillas!
Och lite dessert på det. Det drog ut på tiden och proppmätt blev man.
Tänk så mycket ståhej och sjå för en enda dag, men dagen är speciell så är det bara. Och nästa år är även familjen utökad. Vad mysigt det ska bli! :)
Är duktigt trött men det har slagit om till att jag inte kan somna och har jätteont i ryggen :( men men...
Önskar alla en god jul och hoppas ni haft det. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0