God afton.

idag är jag tröttare. stod igår och var kaxig att jag var pigg när klockan var tolv
och jag hade inte ens sovit middag. Idag var det desto värre. Kom hem, pladdra
i telefon en timme med patsy! sen skulle jag vila ögonen bara lite och vakna 1,5h senare
och hade lätt kunnat sova ett par timmar till.

skoldagen bestod utav julgodis. och som jag har gjort julgodis, så bakeriet här hemma
står på is, orkar inte producera nå mer nu efter dagens bedrift, brownies med knäck i,
jordgubbskola, gelehallon, fudge, ischoklad, bröd osv . och gott var det dessutom.

Har även läxa till imorgon, skriva ner vad man ätit och druckit i fyra dagar, tråkigt.
men insåg att jag ätit endast korv och fisk lör - tis  . bortsett från söndagspizzan då ;)
vilken matfantasi man har. eller inte. men orka inte kolla så noga på den där ;P ...

Kika även på Kär och Galen ... tokgrinar ju varenda gång dom ska fria till varann haha.
det är då fan vad man ska va blödig när man är gravid :P

....

idag blev det en tråkig blogg. har inte så mycket att komma med. hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0