Envist!

Blev inte många inköp i Valbo, men var in i nyöppnade butiken panduro och i'm in love, så mycket pyssel det fanns :)
Höll på att somna tusen gånger om när vi kom hem och måste plugga, plugga, plugga. Stressmoment ju! Och de känns surt att det varit en tung graviditetsvecka när man har två slutprov, har tvingat mig till lite plugg men inget fastnar så jag tvingar upp ögonen för att kolla på julens charmigaste film "tomten är far till alla barnen" .... Gud ilningarna och huggen i mitt bäcken bara fortsätter och den som kommentera och skrev att de inte är en pågående fixering, så berätta gärna vad det är. Därav en jobbig vecka, konstant molvärk o knivhugg. Kanske borde ringa barnmorskan, vad vet jag. Nog om detta. Jag är stolt som klarat mig igenom denna utbildning, men jag hoppas min rygg och ork håller ut på praktiken! Och snart väntar två veckors ledigt, skööönt.
Nogklagat, hoppas minnet inte sviker och att provet går bättre än idag, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vem är det som säger att man ska få inom en vecka för att barnet fixerat sig?



Nädu Johanna, i mina öron låter det precis som ditt barn fixerat sig. ;-)

Båda mina gick från ruckbart till fixerat i v.32 och pallra sig ut i slutet av v.39



2011-12-15 @ 22:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0