Energi...

Det känns som den tagit slut.
Vaknar och känner mig snorig, jag har ingen lust att bli sjuk till jul då blir jag ledsen i ögat. Apropå något annat så ska jag släppa mitt ego och kompromissa, tråkigt! Känns som ett tåg kört över mig. Trodde inte graviditeter var så här krävande. Kunde jag inte få en lätt graviditet när ngn där uppe tex visste att jag skulle gå en utbildning.
Men som jag ska vila och ladda mina batterier inför praktiken.
Sen ökar vikten bara på, känner sig som dunderklumpen, fast jag går bara upp ett halvt kilo i veckan och barnmorskan tycker inte jag ska gå upp mer, vill hon att jag ska banta och gå på gymmet då eller? Med tanke på att jag äter som en normal människa på veckorna och något onyttigt på helgerna. Den enda glädjestunden som
Finns när helgen kommer, mitt substitut för alkohol och andra nöjen ungefär, så låt mig vaaaaaa! Nog om detta på fredag är det fem ynka veckor kvar om det inte går på övertid. Eller tidigare, de hoppas jag på :) sen kommer vi ha en bebis här hemma, kan någon förstå vilken ofattbar känsla, eller ja de är klart många förstår de :) men en annan sak.. Det är otäckt när dom säger att bäckenet håller på att luckra upp sig, det ger en känsla av att kunna gå av på mitten.
Vad ska jag göra idag då? Funderar på att åka in till Gävle och glo lite i affärerna, någonting spännande lär det ju finnas. Vi får se, kan ju börja med att jag och bebis tar en dusch.
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0