Det närmar sig...

Idag spenderades dagen i Valbo köpcentrum med en miljon andra, blev dock bara ett klädesplagg köpt till mig själv då jag är färdig med alla julklappar. Våga vägra julstressen! Strosa, luncha... Men sen sa kroppen ifrån och jag dog en smula. Handlade lite frukost som vi ska ha på julafton. Julfrukostmys, de blir grejer det!
Har även rejsat med dammsugaren så nu luktar det gott här hemma och är fint till jul och alla paket är nyligen inslagna.
Har däremot ett paket kvar som jag klurar på, vi får se.
Nu är det däremot hopp i säng, nu orkar
Jag inte vara vaken mer har lite att göra imorgon då jag utlovat kökstjänst till
Min mor och sen ska på den årliga uppesittarkvällen med tjejerna. Snälla Carro kom, ber till friskhetsguden! :)
Fast allt blir ju aldrig riktigt som man tänkt sig. Denna vecka har varit en känslomässig berg och dalbana. Påfrestande värre. Men nu ska jag lägga mig och mysa med min bebis i magen och vakna pigg utvilad och en dag närmare julafton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0