Älgattack!

Goddagens!
Uppe med tuppen och spana in det fina snölandskapet utanför, blev upphämtad och på väg mot nya äventyr eller snarare en form av liten avslutning med klass och lärare. Vi hamnade långt ut emot rörberg eller rörvik ligger mot Valbo vid en älgpark. Vi började dagen med tipspromenad, 13/15 rätt delad första plats med två till, men min gissningsförmåga sög på utslagsfrågan så jag fick hälsa på min vän dåliga förloraren ;) .... Sen drack vi glögg och åt peppisar och sen prata en guide lite om älgar och sen gick vi ut och morsa på dom, stod en halvmeter från älgen och skulle klappa, men älgen blev lite tjurig och börja stångas lite så vi
Pös därifrån :) fast dom brukar va snäll han va tydligen bara lite tjurig idag, PMS kanske ;) sen bjöds det på viltgryta och avtackning av lärare och prisutdelningen. Sen fick vi även tillbaka våra prov, och jag drog en lättnadens suck kammade ihop ett MVG. Hoppas jag fått bra betyg nu när dom betyg satt. Hoppas dom haft överseende med min graviditet. Hoppas, hoppas! Många MVG... Man ska aldrig nöja sig med mindre. Nog om detta, kom hem tidigt, iväg och hälsa på s&s ...
Nu är jag hemma och tjurig för att jag är satt i ett känslomässigt dilemma där mitt ego talar big time. Återstår att se hur det blir, men jag lär väl vika mig antar jag, tråkigt nog! Jag ska respektera alla, kan inte jag få va ego så kan alla respektera mig istället...
Jullov fr.o.m. Idag, i like :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0