Tjolahopp!

Har inte skrivit på flera veckor ... men det har varit fullt upp.

Har varit och jobbat en sväng. varit sjuk en sväng. ont i ryggen ....
trött som en apa ... försökt använt varenda solig dag. men det har väl inte
varit på topp vädret. så det har varit ute och fiskats och besökts olika badsjöar.
hunnits med många grillningar med familj & vänner ... och nu senast blev
det en vecka uppe i N;s föräldrars stuga. riktigt mysigt ställe lär jag säga.
Men denna vecka är det dax för barnfri semester som vi ska iväg på.
lär ju passa på :) sen har jag också hunnit gå på 80 tals fest och firat fyra av mina
närmsta vänner. en riktigt lyckad tillställning. Det gjorde ni bra. men jag hade
inte räknat med något annat heller =)



pool bad :D



Obligatoriska pussbilden ;)

Lär ju säga att jag tror faktiskt jag aldrig varit högre upp än till skellefteå så man var
ganska mosig efter att ha brännt 62 mil på ett ryck. Stannade så klart halvvägs vid höga
kusten bron och picknicka lite. :)
Sen spendera vi en skön vecka däruppe med mycket båtåkande, fiskande och lata dagar
och badande. och det hanns även med lite shopping ;) och mycket, mycket mer ...



tama ankisar.



dagens fångst, rensat och klart :D



av säkert tusen bilder med den nya systemkameran ... så får detta räcka.



slänger upp en 80 tals bild också : ) på sötnötarna .... och då menar
jag inte deras karlar ... haha =)

nu ska jag fånga dage och ska iväg på en grej. pirr . pirr .

hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0