som befarat ...

så hjälpte det inte att sova bort illamåendet ... det hängde med ända tills
imorse då det konstaterat blev magsjuka, flunsa eller matförgiftning.
vet dock inte vad ... men skit mår jag iallafall och är febrig :( .... men efter
att ha sovit hela dagen så klev jag upp en sväng vid fem och kände mig
snäppet bättre iallafall. drygt . har en grej jag ska på imorgon som jag sett
fram emot länge nu . skiter i om ja är sjuk. ska dit till vilket pris.

suck säger jag bara. nu ligger jag i sängen med nypon och blåbärssoppa.

.

Från det ena till de andra lär man väl passa på och passa på att gratta
en trettio årig tant som fyller idag SASSEBRASSE OLOFSSON! GRATTIS! ;)
Tänkte lägga upp ngn muppig bild men alla dom gamla roliga bilderna ligger
på min externa hårddisk så du klarar dig för denna gång ;)

sängläge då tills imorn. håller tummarna...

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0