Slutflängt.

igår hämta familjen olofsson/jansson upp mig för vidare åkning mot hofors och tacokväll
med en höggravid sjöblomska och sasse själv i egen hög person.
Mycket pladder och mycket tacos och mycket gotta och massvis med läsk och sen
så pladdra vi på bra mycket allra helst jag, pladdra nog hål i huvudet på dom.
men det va ju trevligt att få svar på sina gravid funderingar och prata med några som
har varit med om det själv istället för ALLA som aldrig varit gravida eller har barn berättar
hur det är eller hur man ska göra osv. för det är visserligen jag duktig på också,
men nu är det slut på det.  summan av the kardemumm. Tack för den trevlig kväll tjejer!
och matte, texas och elise på ett hörn :) blir dock inga bilder för kameran ligger kvar i hofors.

blev upphämtad av pappsen som varit på kräftfiske så man fick dela baksäte med 12 kräftor
på vägen hem och sov hos föräldrarna inatt. i en liten djävlig säng så trött på ögat kan jag lova
att jag är . 5 h sömn eller ngnting. kan inte sova utan min karl heller dessutom. toffligt!

kom upp med tuppen för idag var det tydligen den stora loppisdagen, men med för lite
sömn och hormonrubbningar på det så var jag arg som ett bi idag.
var först till kungsgården på typ kvarterloppis . riktigt mycket fanns det och jag köpte ett jättefint
vinställ som jag letat efter länge och hitta ett par helt nya nike springskor för 150 kr som jag
också tänkt köpa jättelänge. sen åkte vi vidare mot sandviken så det var bara hänga
med i mamma, mormor och mosters tempo . i gassande sol dessutom som denna dag bjöd på.
stanna först uppe på klangberget, där jag hitta en ståbräda för 20kr. det kändes som ett vettigt
fynd för trötta ben i framtiden, men det återstår att se, sen vidare mot valhalla där det fanns
massa loppis också, där köptes det också en stor jäkla brandbil, vilket jag vet kommer bli en hit!
sen vidare mot årsunda - strandbaden där det också var massa, men i det läget så blev det
en piggelin istället för min del, och sen in till årsunda där det var loppis och marknad,
fanns mycket mer som jag ville köpa, men lär ju snåla när jag ska plugga så man slipper vrida
på sina peningar. kommer bli svårt när jag är van att dra kortet hejvilt! ;P

sen hem och nästan typ somna på soffan men ryckte upp mig och pudra näsan och gick
till åttan och fick mat i magen, hade ju en karl där som var och turnera i biljard.
blev ingen vinst men det blev god mat iallafall, ställde dock in min planerade kräftskiva
i gävle, så himla trött, somna nästan sittandes nere på åttan, sen har jag bänkat mig på soffan,
skulle följt med N till en kompis och umgåtts men jag är så dötrött efter att ha sovit så dåligt
inatt och inte sovit middag heller, haha!
men har flängt så mycket till gävle och hofors och storvik och överallt hela veckan, så vill någon
se mitt tryne får ni komma hit ;P
kan hända att det blir bakning och matlåde fixning imorgon så man är redo för en skolvecka ;P
sen om tiden finns och intresset tänkte jag släpa med mig dom här hemma på gratis cirkus i hofors
klockan fyra, men det återstår att se.

nu ska jag titta på fångarna på fortet. mitt sug efter frukt börjar försvinna och jag börjar
bli sugen på daim och fanta. inte bra. det är ju inte lika nyttigt. kommer bli stor som ett hus.

nog svamlat. jag är trött. det är skönt att vara hemma och bara vara, det är skönt att ligga i soffan.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0