Loppis.

fått dille på gamla prylar? njae ... men ryktena gick att de skulle va en jättebra loppis idag
så det fick man ju inte missa. gick dock därifrån med bara en tavla så den var inte så
fantastisk som det var sagt. åkte förbi en garageloppis också och hitta en barnfåtölj
som dom har på ikea som vi tänkt köpa jättelänge. så blev det lite annat också.
Passade även på att umgås med familjen hemma i storvik idag och gjorde iordning
lite korvgryta. göttigt blev det. sen gnuggades mina ernst geni knölar och gjorde iordning
en klocka som jag velat köpa i hundra år för flera tusen. men jag gjorde en egen.
ska bara borra dit ett urverk så är det klart sen. de ni ; )

nu är jag äntligen hemma efter massa runt flängande.
håller på med käk, blev sen middag ikväll då det blev sen lunch
.... så nu börjar magen kurra. kan avslutas med fruktsallad också.
kanske är det godaste som finns. frukt i alla dess former. goooott!

har jag nå mer att tillägga ? nja, inte mer än att jag längtar något innerligt tills på tisdag.

hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0