Hej igen och igen och igen...

sköna söndag. rensa 2.7 liter kantareller som vi fick av N;s föräldrar, blev bjuden på mat ....
sen åkte vi hem till mina och fika litegrann ... sen hem och göra mummig mat med
kantarellerna, och frysa in resten. i like! : ) Fick lite saker av mamma som hon fyndat åt mig
på loppis. avsluta med att se pirates och fast five. sjukt braigt. som jag väntat på bra kvalite
på dom filmerna.

dagen idag vakna man av frukost på sängen. med färskpressad apelsinjuice med min
nya fina juicepress som jag köpt hem till oss. kalas.
sen pallra jag mig till gävle, åt lunch med paulina ... sen åkte vi och hjälpte
pattsan storhandla ... som hon storhandla dessutom en miljon prylar.
sen hem och hade soffhäng. skönt. lär ju njuta av sin sista lediga vecka.

nu. sex and the city ... sen kommer jag toksomna. så trött.

och ja sasse, när ses vi ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0