Godmorgon världen.

Finns de någon tröttare människa en jag? denna trötthet tar kål på mig.
Blir nervös hur jag ska klara av alla tidiga mornar till skolan nästa vecka.
Sov till halv tolv idag och ville sova mera ? kroppen behöver sömn, kroppen skriker
söööömn. liggsår snart. nästan så.

gnugga hursom gruset ur ögonen och gick iväg och luncha med Sanna på Maragoni. riktigt trevligt
lär jag säga, nästan så man funderar varför man inte gör såna saker oftare.

påbörja en ny virkning igår i form av en snuttetrasa med ett huvud på, jag har inte kommit långt så
det återstår att se hur resultatet kommer att bli ;)

Var iväg till virkaffären och prata med tjejen som jobbade där hur man gjorde och fick lite
tips till mina baby converse som jag ska virka. och tydligen så har jag gjort helt fel hela tiden,
kände mig lite dum, men det är väl bara att prova på nytt då. karln här hemma tycker jag
är en fjant och borde lägga ner med tanke på tidigare virkresultat ;)

Han blev dessutom jätteglad när han fick åka från jobbet och släppa in mig då jag glömt
nyckeln, sorry! ;)

NU ska jag packa väskan för nu ska jag pallra mig in till gävle på syjunta med carro och pättsan,
vi ska virka, laga god mat och snacka massa dynga. kan bli hur trevligt som helst, eller så sitter
alla tre och svär åt virkningen, det återstår att se :)

och imorgon ska jag leka med sasse o maria, hundra år sen, hur kul kommer det inte att bli . typ
bautamegasuperskoj tycker jag. wehejj. ska gosa sönder elise och sasse har inget att säga till om ;)

.... tiden rinner iväg. på återhörande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0