Det finns många blåbär men desto mer lingon ;)

Tjingelingpling!

Kan börja med att tala om att jag nyss såg på "Hur många lingon finns det i världen"
och resultatet av filmen blev så här



Ser kanske inte så illa ut på bilden, men jag skvätte nog iväg ett par tårar och näsan rann ...
haha ... men jag är ofta blödig när jag kollar på film, så lite blödig, lite film och lite hormoner på det.
så slutar det med x antal tårar om det finns möjlighet till det. Men det var en mysig film, väldigt fin film.
Ett packen mongoloider som yra runt och gjorde massa saker. :D

Har inte gjort så mycket idag mer än var till en dietist på sjukhuset, och jag lär ju säga att
jag kände mig inte så mycket klokare när jag kom därifrån, hon sa bara att jag verkar medveten
om vad jag stoppar i mig och att lite promenader så ska du se att allt blir bra. Så det var
bortkastad tid kände jag att gå dit faktiskt. men men ...

Nu ska jag ställa mig och baka ihop amerikanska muffins med kanelsockrade äppelbitar i ....
har tänkt göra det i en månads tid men det har inte blivit av riktigt, har haft annat för mig.
Men det är en ide jag fick som ska provas på, få se om det blir som jag vill.
Saken är den att det är roligt att baka, men jag är inge vidare förtjust i just kaffebröd.

Så nu blir det bakning, sen nu när solen är på väg ner kan jag offra mig på lite damsugning och moppning
av golv dessutom. Gud vad spännande jag kände att det verkar vara ;) ....

Bjuder på någon bild från Sandra & Emma partajj också..



Födelsedagsbarnen. :)



en av alla lekar ...



Så här såg jag ut kvällen till ära. Hade till och med mina nitpumps på mig ;P



En bild på kusinvitamin som är ett par hekto lyckligare pga alkoholhaltig dryck skulle jag tro ;P

.....

Over and OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0