Daily News.


Syjunta, jag säger då det guuud vad trevligt.
Bettan & Carro & Jag åkte och inhandla lite prylar sen hem till
carro styrde mat och morötter o dipp och garnnystan till höger
och vänster. käkade kycklingfile och potatisgratäng och virkade,
insåg att jag virkat helt fel hela tiden så carro kom som en räddande
ängel och visa hur man skulle göra, men jag ville inte riktigt acceptera
att jag gjort fel, så sur som fan blev jag, men med nya tag så kan
jag talat om att det blev mycket bättre denna gång. ;D

pallra mig hem sent och knåpa lite på garnet när jag kom hem, är som ett gift.

Somna sent and here i aaaam.



Låna en bild av bettan, så här kan de se ut när det virkas för fulla muggar.
koncentrationen på topp.

har även fixat lite csn skit idag så man får lite pengar när man ska plugga, förstår inte
hur allt det här funktionerar riktigt, så vi får väl se om det trillar in nå pengar på kontot,
kommer bli så fattig, kommer kunna köpa så lite saker. buhuhuhuh.
får virka istället. hahaha.

måste slänga i lite färg i håret . så jag slipper se ut som jag gör. känner mig inte så fager direkt.
muttrar över alla jävla hormoner som skapar finnar överallt. känner mig lika revoltisk och läcker
som en finnig tonåring. passar väl bra när man ska plugga och eventuellt dela lokal med en klass
gymnasieettor. jiha! denna gång blir hårfärgen inte röd längre, tröttnat ... blir brunt .
så får vi se hur det blir med det.
Hade tänkt att min karl ska få lägga i slingor men han lär nog inte se mig på hela helgen eftersom
jag ska iväg på massa saker. lär ju passa på sista lediga veckan innan vardagen börjar rulla igen.

så ordbajsat klart för denna gång.
Nu inväntar jag även klartecken från sasse.
ADJÖKEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0