cprobinson.


efter att ha hälsat på linas bodega och ätit fiskbullar . som ja bara får äta när en viss person inte är hemma.
och sett på halv 8 hos mig och sen robinson så blir jag nämnvärt upprörd.
haha den där jävla sanna, jag ger mig fan på att tv4 tog med henne bara för att irritera folk,
hon är så jävla irriterande så jag hoppas idiotbruden åker ut. annars kommer ja inte palla kolla
på programmet, fast lärar killen och louise är rätt störiga med. men det hör väl tv till.

nu borde ja läsa dom där stencilerna vi fick från skolan, har iallafall gjort klart två stenciler,
men det var lite klurigt lär jag säga.

magen är proppfull, jag mår illa. fanta är gott .

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0