åter hemma.

efter mindre småprojekt idag lyckades jag efter en miljon klädombyten hitta någonting som passa.
spacka ansiktet och spraya ner håret och pallra mig bort mot åttan och kika när dom
petar ner bollar i massa hål på ett bord ;P även kallat biljard, tog en cola och vänta på min skjuts
till hofors.
Sen pallra vi oss på fest. Först var vi också nästan, trodde vi skulle vara sena.
Mycket trevligt med bål, lite mat och lekar. synd bara att mitt lag var kassa ;)
Många kära återseenden dessutom. alltid roligt att träffa familjen olofsson! härlig familjeskara
lär jag säga på sitt lilla vis! :) Men vi tuffa hemåt tidigt då pattsan stod för skjutsen
och hon var jetlaggad och jag inte hade planerat hemgång på något annat sätt.
Men det gör inget att man är hemma nu heller, föer jag är tröttare än tröttast och har
en halsbränna som kom från ingenstans.
Kan ju hända att jag lägger mig och sover. sköönt. lär ju ändå bli väckt när någon ramlar
in efter en krogrunda. Imorgon får man sova ut också. skönt!
Få se vad min söndag ska bestå utav. återstå att se när man öppnar sina blå.

Det var allt för denna gång, hej!

Kommentarer
Postat av: Sasse

Vi får se till att ses snart igen! :-)



2011-08-21 @ 17:28:18
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0