åh.

jag mår illa. jag tror jag kräks. lär beklaga mig lite. känns som magsjukesyndrom typ.
kul om man skulle få det då. njäe inte direkt. bäst att lägga sig och sova bort illamåendet.
men det känns som vilken sekund som helst så ....
okej tooo much information.
men jag ville bara beklaga mig. mår ju inte direkt som en isprinssessa.
imorgon skulle jag vilja sova läääänge. hoppas.
men jag skulle inte tro det va. världens morgonpiggaste är här.
kan någon förklara för mig varför barn är morgonpigga?
kan någon förklara för mig varför man måste bli vuxen för att förstå hur skönt det är
att sova? och varför kommer man på att det är skönt att sova när det är försent?
för då är det sen förpliktelser resten av sitt liv. dagis, skola, jobb osv, osv.
men sen så kanske inte alla älskar att sova lika mycket som jag.
men det finns då fanken inget bättre. speciellt när man är trött. lustigt va ;)

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0