sjukt.

det är vad vi är detta hem.
jag är värst. täppt och hostig. lite bättre idag faktiskt. bortsett om jag fick
skulle jag vilja ta toalettborsten och stoppa ner i halsen och klia satan,
fast vid närmare eftertanke skulle de funka bra med en tandborste också.
fräschare så ;)

nu var det längesen jag bjöd på en uppdatering. men de har ju varit påsk
och fullt upp.

fre var vi hemma och hade hemmamys. fick lite påhälsning av en kompis
till min karl ... överraska även med påskäggsletning när min karl o hans
son kom hem. mumma i magen :)

lördag så tog vi en långprommis i de fina vädret och hälsa på hos N;s föräldrar.
fick lite mat i magen innan vi åkte till min mormor och hade mer påskäggsletning
och käkade påskbord, det satt fint i magen ... :) i like.

söndag så drog vi iväg och åkte lite båt på storsjön, premiär med N o SF;s båt ... dom var som två barn... otippat ;) sen hem tills hans föräldrar och käkade lunch ...
sen tog vi en lång kvällsprommis och avslutade med .....
tadaaa... pizza, fast de är sista pizzan på länge. slut på onyttigheterna på ett tag framöver nu.



måndag spenderades hela dagen hemma hos mamms och pappas i det fina vädret.
passade på att måla lite, leka lite, gå en långprommis i det fina vädret och sy gardiner
till vårat sovrum. så lite fix & trix fick man gjort.
sen åkte vi hem och grilla efter man tog sig 1,5 h powernap i soffan. var ganska
trött i ögat vill jag lova. invigde liksom våran elgrill som vi placerat så fint
ute på balkongen, kan lova att det var riktigt mumma :)
slutade med att vi båda gick och la oss 22.00 i sängen och somna dock. 00.00
annars hade det varit pensionärsvarning, men man får vara trött ibland, haha.

och idag är dagen idag. vakna. ringde. och powerwalka en timme.
nu ska jag käka sen ska jag städa hela lägenheten eftersom barn och karl
inte är hemma. sen ska jag plantera om mina blommor/plantor...
sen ta en välförtjänt dusch ... sen får vi se vad jag orkar hitta på mer.



så här firar man 6 månader. mys :)



så här kan de se ut när man har två söta damer på besök :)

Tack för mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0