Kawabonga!

uppe med tuppen. oh ja.
har inte fördrivit min dag med något alls, tills för 20
min sen då jag la in tvätt i tvättstugan som är hundra
mil bort. och ska tvätta bort varenda litet skitit plagg
i denna lägenhet. mycke tvätt blir de ... och mer lär det
bli. tjejkväll imorgon. trevligt. ser man fram emot.

fick ont i ryggen av tre dagars jobb drygt.
måste börja träna min rygg, träna bort
mitt fläsk och sluta röka så man får kondis någon gång.
men eftersom alla mina vänner är rökfria så är
det kanske dax att sluta? ... verkar inte bättre.
tåls att tänkas på.

kanske ska promenixa till affären och köpa mer sköljmedel.
det lät väl enormt spännande och kul va? jajjemen ;)

kanske ska promenixa och hämta min elgrill också på affären
som jag beställt. wii.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0