illusion.

tänk er vilda västern. och låten rollin, rollin ... och de rullar fram såna där runda höbollar efter
marken ... typ så ser det ut varenda söndag i sandviken. dött. stendött . haha.

lika uttråkad är jag.

igår bjöds det på helstekt fläskfile. kan lova att det var mumma : )

Fick även byta ett par ord med en gammal vän, händer allt för sällan, men jag uppskattar
dom får gångerna.

tog mig en tripp ut med min karl igår. segt. somna innan tolv. vakna elva.
nu ska jag ut på en promenix, solen börjar kika fram. det är mumma för min rygg.



så här pepp är jag på denna söndag.
urk.

hörs.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men gör en som du vill ha och skicka till mig då så kan jag lägga in den i bloggen din.

2011-04-10 @ 14:46:47
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0