Grillpremiär.

Det går mot ljusare tider, or what?

Idag gick jag upp för en timme sen och tog med mig blomsprutan och vattna på mina söta
frön och prata lite med dom haha, det har redan dykt upp små små blad, de ni :)
kanske är lite stolt. tänka sig att man hade gröna fingrar ändå ;)

hrm. sen jag skrev sist. där jag sluta. paulina svek min prommis med henne, så jag och min karl
spatsera ut i kvällen på en långprommis. mysigt.

påbörjade även gårdagen med att ta bilen in till högbo och gick en vända där med.
lär ju utnyttja det fina vädret. sen direkt till affären. vidare på lunch hos svärfar ;P
för att sen dra iväg på grillpremiär hos M & A ...lyxade till det med grillspett, det var mumma för både mage och ögon... mycket trevligt. summan av kademumman.
Vi tjejer är lite bättre än er killar. för vi vann alla spelomgångar ;P

somna tidigt, vakna tidigt. stolt.
så nu ska jag på med skitkläder och försöka mig på en liten ansträning att få ner med lite
saker i förrådet. få se om min rygg pallar det lilla. men det lär den väl göra.
annars får jag nog ringa agda 95 och be henne ge mig ett handtag.

Lösen på min blogg, jo sörrni. har en människa som förpestar våra liv. och de räcker att
den människan gör det på håll, och inte gottar sig i min blogg alltför mycket.
Räcker med att dennes egoism förstör en stor och en liten själ. fyfan.
klarar inte av att se skiten .... så det är lika bra med lösenord. så slipper personen
förpesta mitt liv också ....

men men, nog om det ... ikväll står det bowling på menyn, bokat och klart!!



så här söt kan jag tänkas vara ibland. haha .



Tack o hej leverpastej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0