Brum, brum..

summan of the kardemumm :D

igår, fyfan 9 tvättar blev, fatta NIO TVÄTTAR. kånkandes på den
där jäklarns tvätten. segt. tråkig. allt. bläe. men nu är det gjort.

griljera även en påskinka till mitt hjärta. made of love. haha.

drog ihop en jäkla fin middag, satte fint i magen.

och städade lägenheten.

dagen idag består utav. vakning. vattning av blommor, påhälsning hos Sm.
en fika på stan med L o L ....

och sen hem för att parkera nyllet i soffan och vakna dregglandes.

är dödstrött om det var någon som undra. solen skiner, jag är trött, trött, trööött ....
Sen ska man försöka komma på vad man ska trolla fram för käk också.

inspirationsnivån är inte hög idag, är slut som artist.
skulle ha pallrat mig in till gävle, men tröttheten, huvudvärken, ja den är påtaglig,
så mitt arsle sitter kvar i viken, lina tänkte komma förbi men hon tyckte jag
var tråkigt. and so i am ....

Jag försöker sluta röka. det går sådär. separationsångest. hahahahaha ...
kommer mörda någon jävel.



me today.

kanske trippar till affären en snabbis. we will see.

men vi hörs. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0