29 grader.

idag när man öppnat sina blå och spatsera ut på balkongen så var det 29 grader varmt ..
och tio i skuggan. men 29 grader på balkongen kan man väl offra sig på ? jajjemen!

tog tag i våra liv jag och min karl och storstäda lägenheten, trots det fina vädret, men
sånt lär väl göras ibland det med.

sen passa jag på att gå igenom dom sista tråkiga flyttlådorna med massa papper,
och papper och enbart papper, och det vart inte alls mycket kvar. skööönt :)

pimpade även balkongen lite till. snart så är den fit for fight, mina frön börjar
titta upp ur jorden också. dom gillar mig :D

kan även tillägga att det var värk i varenda muskel när jag vakna imorse,
2h bowling på en otränad johanna det är inte att leka med, och jag kan
ju tala om att jag är kass och min kärlek sjukt duktig, så nu fick jag
det sagt också, men det blir en ny utmaning ikväll så kallad biljard.
dumt att utmana någon på saker man är dålig på, men jag bjuder på de ;)
lyckades iallafall få in några strikes. duktig, duktigt!

nu ska jag pimpa mig själv och käka lite, väntar på att min karl ska
komma hem från lite fönsterputsning.

tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0