Yummie.

Jag är ingen fruktmänniska, men jag insåg just när jag var
i affären att jag blev sugen på ett granatäpple, så det köpte
jag och sitter och äter nu, hahahaha för att poängtera så har
jag även börjar proppa i mig blodapelsin, hur nyttig får man inte
va liksom ? ; ) ... det kanske nog va det mest ointressanta jag
någonsin skrivit i min blogg iallafall.

Vad att säga, det var skönt att komma hem. I like!

Dock befann man sig uppe till 4 på morgonen och var aptrött, men var tvungen att kolla på niptuck, sjukt bra serie har dragit igenom säsong ett så jag lär införskaffa mig resten av säsongerna, ska gå vidare på nästa serie nu, Fringe, för californication, True blood är också avklarade, de inväntas nya säsonger. freak? oh ja! Bra hyttnöje om man säger så, eller tidsfördriv. Har annars för övrigt varit duktig och städat idag, riktig vårstädning, skåp, lådor, golv, dammat, nya gardiner, dock är jag segast i världen så det är bara vardagsrummet som är klart, och då har ja inte många kvadrat att skryta över, haha . illa .

Hann även möta upp pattsan på en quick walk och inköp av käk.

Nu hemma . Nu återstår en dusch lite mer fix och städ. sen ska jag till storvik imorgon och jobba ons, tors sen tillbaka till gävle och jobba fre, lörd nattklubb. Hurray! Ska avsluta veckan på söndag med vin, vin, viiiin, för det är jag värd. mohahhaaha



Bjuder på ett pix!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0